neljapäev, 29. aprill 2010

Agility trenn nr 1 jäi ära :(

Käisime eile AG platsi vaatamas ja täitsa kuiv tundus. Täna panin üsna varaseks äratuse, et kohe üks trenn(ise oma targa peaga muidugi, treenerit pole) teha esimest korda 11 kuu jooksul :) Mhmh, hea plaan, TERVE PÄEV SADAS!! Oleks siis vähemalt tibutamine õhtuks lõppenud, oleks veel mingisuguse mudaralli teha saanud, aga ei.. :(

Ja seoses soojade ilmade tulekuga on Remmi kõrvakuulmine "Tuppa" käskluse osas taas nõrgenenud. Tuppakutsumine näeb välja nii(Remmi tekst inimkeelde panduna)
Helen tuleb uksele: "Remmi, tuppa."
Remmi põrnitseb kuskil.
Helen: "Tuppa!!"
Remmi: "Juba?? Eiiiii, ma tahtsin just sinna vaadata!" astub paar sammu ukse poole ja siis pöördub kuskile mujale.
Helen: "Tuppa!!!!"
Remmi: "Mh, mitte veel.." ja põrnitseb veel veidi.
Helen: "TUPPA!!!!!!!"
Remmi: "NO OLGU PEALE!!" ja aegluubis liikuv koer läheneb uksele.
Natuke üle ka pingutatud, aga põhimõtteliselt siis sedasi on vahel :D:D

3 kommentaari:

Liisaz88 ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Liisaz88 ütles ...

Millegi pärast kadus pool teksti enne ära kui kirjutasin. Aga igatahes ma lugesin alguses väga valesti. :D

""Helen tuleb uksele: "Remmi, tuppa."
Remmi põrnitseb kuskil.
Remmi: Helen tuppa!!""

Aga nagu teistkordsel lugemisel selgus, siis ma peaks silmi kontrollima minema :D

H T ütles ...

Hehe, aga eks ta võib nii ka mõelda. Mis ma seal karjun tema nime, mingu ma parem rahus tuppa :D:D