laupäev, 12. juuni 2010

11.06 m/a KK võistlus

Saavutasime Remmiga 4-st edasijõudnust 2. koha 92 punktiga (hinne "väga hea") :)

1. Raporteerimine + hambad - 10/10
2. Kõnd rihmaga - 15/20 (Rihm väga pinges, mõjutused ??*, ??, istub peatudes ilusti, ??)
3. Istuma jäämine - 10/10
4. Lamama jäämine + juurdetulek - 14/15 (Veidi ennetas kõrvale tulekut)
5. Tõke - 10/10
6. Kohale saatmine - 15/15
7. Lamamine 1 minut - 10/10
8. Üldmulje - 8/10 (Rihm läbivalt pinges)

*Kus on küsimärk, seal ei saanud käekirjast aru.

Kirjutasin ainult nende elementide lisamärkused välja, kus miinuseid oli. Aga igatahes ma jäin isegi täitsa rahule kokkuvõttes :) Raporteerimisel poisu käesurumisel mõtles, et mis seal ikka istuda- uudistaks ikka kohtunikku lähemalt, aga nagu varemgi, siis seda õnneks veaks ei loetud. Tõmbasin siis koeral huuled hammastelt ja näitasin ühelt ja teiselt poolt ja juba ütleski kohtunik, et nii hoolikalt ei pea näitamagi :D
Kõrvalkõnd on meil alati nõrgim külg, sest seal pole kontakti. Muidugi saab selle ära treenida, et ta kasvõi pea maas mu kõrval löntsiks, aga ei hakkaks ette ruttama vms nagu ta võistlusel vahepeal tegi. Kõrvalkõnni lõpp oli juba päris hea.
Istumajäämisel mingeid probleeme polnud- ilusti kõndis kõrval, istus ja ootas, kuni ma tagasi tulen.
Lamamajäämisel jäi ilusti lamama, siiatulles ta leidis mingi maiuse teelt ja napsas selle kaasa ja siis siia tuli minu meelest veidi viltu ja nagu öeldud siis ennetas kõrvalkäsku.
Tõke oli OK. Ma kartsin, et ruttab minust ette enne tõket, aga seda muret ei olnudki. Möödaminnes ma siis mõtlesin, et kõnnin kohe tükk aega temaga, aga siis korraks ta hakkas juba peaaegu midagi maast nuuskima, aga õnneks tuli ikka kohe edasi ja peatudes istus ilusti.
Kohalesaatmisel alguses ta lamas aeglaselt, aga muus osas jäin väga rahule- piisavad kiirused, ilus ettetulek ja kõrvaletulek ja tagasi minnes lamas suht kiiresti.
Püsilamamine- sellega pole meil probleeme olnud, aga ma igaksjuhuks olin hästi paigal, et ta ei arvaks, et ma teda enda juurde tahan kutsuda. Ja kuna samal ajal hakkas teiste koerte poolt suuremat sagimist ja nihelemist kostuma, siis ta vaatas üldse enamiku aja teisi koeri, aga ära ei tulnud ja punkte selle eest maha ei võetud :)

Ja ma olen juba bio ja inglise keele eksamitulemused ka kätte saanud ja täitsa rahul- eriti inkaga, mille ma sain teada paar hetke enne Remmiga võistlema minemist ;)

1 kommentaar:

Murjam ütles ...

Tublid olete!

Tervitame!