pühapäev, 29. august 2010

Pole ammu midagi kirjutanud, sest ma olin oma asjadega nii hõivatud, et Remmiga kuskil üritustel ei käinudki. Nüüd, kui mu enda asjad peaagu korda on saadud, otsustasin siis Sindi match showle minna. Keegi võiks mulle hästi palju bensiini kinkida, sest mulle nii meeldib autoga sõita, aga see selleks :D Läksime siis sinna ja Remmi oli alguses oma tavalises närvilisuses. Ringi minnes oli ta aga tubli- sattusime isasega koos ringi, kuid sellegipoolest oli ta kontaktne, jooksu ajal veidi vahtis küll teist. Saime punase lindi ja hiljem olime ringis koos Khrisiga, aga Remmi võlus vist enda liputava saba ja lustaka näoga kohtuniku ära :D BIS ringis pandi kõik kohtadele, meie platseerusime 5ndale kohale ja saime veidi nännigi. Kui 6. koht ära oli valitud, hakkas Remmi nihelema, näkitses ennast ja tegi muid rumalusi, samal ajal kui ülejäänud ilusti seisid :D Aga pole hullu, ta on niigi kõvasti arenenud võrreldes varasemaga :)

Pärast tegime Toris peatuse, tüüp sai veel ujuda ja joosta.


Andsin Remmile nüüd matsukalt saadud maiuse, kuivatatud linnujala, kätte. Ta vaatab mind "what the hell am I supposed to do with THAT???!" näoga :)

Kommentaare ei ole: