reede, 22. oktoober 2010

BIG Match Show

17. oktoobril toimus taaskord BIG Match Show. Kui sinna jõudsime oli Remmi selline väike ülbik, aga ühel hetkel tegin ma selgeks, mida ma sellest arvan, nii et edasi ta oli peaaegu ideaalne :) Vahepeal olime Dassu ja Pille vahetuses läheduses ja Remmil polnud Dassule miskit öelda :) Ringi läksime koos kuldne retriiver Bossega(BIGil on kõik ülepõlve koerad koos, seega peab võistlema tõukoertega), kellega me Raplas koos kuulekuses käisime. Seisime, jooksime ja lasime hambaid vaadata ning saime punase lindi ja kohtunik ütles veel, et Remmil on väga supper liikumine. Mõne aja pärast algas punase lindi ülepõlve koerte ring, Remmi oli juba natuke rohkem väsinud, aga oli ikkagi tubli- liikus enamvähem kenasti ja seisis ka hästi. Väga tore tunne oli saada edasi valituks, valiti mingi 8 koera vist, kelle hulgast Remmi valiti 3ndaks. Küsisin siis, kes edasi saab ja öeldi mulle, et 2 esimest. No olgu, väike rosetike juba saadud ja uhke tunne ikka. Aga väga lahe oli kuulda, et edasi saavad ikka esimesed 3, seega pidime peagi rinda pistma veel kahe punase lindi ülepõlve koera ja 3 punase lindi allapõlve koeraga. Selleks hetkeks oli Remmi juba väga väsinud, seisis kuidagi tuimemalt ja liikuda üldse eriti ei viitsinud, aga sellegipoolest tuli tulemuseks punase lindi koerte 4. koht!! :) Väga ilusa suure rohelise roseti saime ja lisaks veel vihmavarju, koeratoitu, tassi jms. Remmi näitamine nii, et ma seisan ta ees, on osutunud väga heaks valikuks. Varem kükitasin ma kõrval, et kohe saada jalgu sättida, aga siis oli ta nägu nii tuim. Nüüd ta enam eriti jalgadega ei siba ja vaatab mulle ilusasti otsa. Ja kindlasti osaliselt selle tulemusena läks selle aasta 5st matsukast, millel osalesime, 3l hästi või väga hästi :)

Paar pilti ka (autor: Lotta&CO)
Siin on siis Remmi pead puhkamas. Võrreldes keha mõõtmeid, kaela pikkust ja pea suurust, tundub nagu oleks mingi täitsa vale kaelkirjaku kael ja pisike pea keha otsa kruvitud :D


Ja siin me oleme enda 4ndal kohal. Remmi on väsinud, aga mina üritan väljendada mõlema rõõmu.

Kommentaare ei ole: