pühapäev, 15. mai 2011

Kevadkoerus 15.05

Kevadkoerus leidis seekord aset Stroomi rannas/metsas, mis on õnneks nii tilluke, et seal on raske ära eksida (kuigi ma iga kord niiii väga ikkagi üritan).
Seekord oli rada natuke lühem kui tavaliselt, kuid paljude ülesannetega(mis meile meeldib). Esimene punkt oli rannas, aga edasi on mul järjekord veits sassis. Igatahes ühes üsna alguses olevas ülesandes jäime juba jänni. Seal pidi viskama hantli, mille külge on paelaga seotud kas pall või nuts ning laskma koeral see ära tuua. Toomine eriti tugev meil pole(eriti hantli). Proovisin siis pall+hantel kombinatsiooni, sest pall on tavaliselt ta lemmik. Ta oli elevil küll sellest ja tahtis kohe minna, kuid kui ta proovis palli võtta ja mingi hantel järel tolknes, siis hülgas ta selle plaani kiiresti. Pärast mitmete katsete nurjumist mõtlesin veel enne loobumist ühe korra nutsuga ka katsetada. Lasin tal nutsu sikutada ja viskasin ning ta tõi selle (nuts suus, hantel järel lohisemas) ära!!! See oli minu jaoks väga suur üllatus, et ta nutsu pallile eelistas ja tegelikult, et ta üldse seda ülesannet oli nõus tegema.
Koera tundmise ülesandes pidi võtma maiuse ja mänguasja, panema koera istuma, viima mänguasja ja maiuse eemal olevatele taldrikutele ning ütlema, kumma juurde koer enne läheb. Selles ma olin täiesti kindel, et Remm läheb maiuse juurde ja seda ta ka tegi.
Kotijooksu ülesandes tuli koer panna ruudu sisse lamama või istuma ja ise prügikotiga ruudu ümber/koera ümber ring hüpata või kõndida. Remmi korraks tõusis püsti, aga kuna ma olen teda harjutanud sellega, et ma vahel teengi mingeid natuke kummalisi asju(nt. pildistamiseks tema tähelepanu saamine läheb aina keerulisemaks, sest ta on juba kõikvõimalikke häälitsustega ära harjunud), siis järgmise käsu peale lamas ta rahulikult, kuni ma krõbinal hüppasin. Ühel ammusel Koerusel pidi mingis kartulikotis ümber puu hüppama ja koer pidi samal ajal ootama, kuid toona noor ja rumal Remmi ei osanud oodata minust sellist ebatavalist käitumist, nii et tookord ülesanne ebaõnnestus :D
Punktikogumisülesandes pidi viskama mänguasja(pall, piiksukas jms) teatud alasse (alad andsid 1, 3 või 5 punkti, kokku pidi saama täpselt 10) ja koer pidi sealt asja ära tooma. Kokku oli 5 katset. Proovisin jälle palliga (ei tea ise ka miks) ja kui sellega ei saanud, siis olin juba valmis karistusringe tegema, kuid siis avastasin piiksumänguasja ning sellega saime ülesande tehtud.

Kuuendas punktis oli mingi laste turnimisasjandus ja kuna seal lindid läksid, siis arvasin, et peab koera sealt läbi meelitama, aga selgus, et A-klassi ülesandes tuli hoopis koer mööda viltust puud üles meelitada. Kasskoer Remmi läbis selle probleemideta. Võib vist öelda, et üks lihtsamaid ülesandeid Koeruse ajaloos :D
Seitsmes punkt oli päris kaugel kuuendast ja alguses läksin ikka veidi mööda ka. Seal oli nuuskimisülesanne- 6 topsist 3 all oli maius ja igal topsil oli täht. Koer pidi ära tundma maiusega topsid ja omanik nendel topsidel olevatest tähtedest sõna moodustama. Remmi, kes üldiselt nina kasutada ei oska (kui ma end ära peidan, siis ta jookseb algul lihtsalt paanikas ringi ja lõpus natuke alles hakkab nina kasutama), oskab maiuseid küll leida. Seal läks üsna ruttu, aga mingil seletamatul põhjusel avastasin ma end veidi aega raiskamas sellele, et ma mõtlesin, millist tähekombinatsiooni ma tähtedest A S I kohtunikule esitan- kas asi, isa, sai vm :D
Järgmine ülesanne oli viimases punktis 10 (8 ja 9 olid kontrollpunktid) ning seal tuli koer saata tunneli kaugemast august sisse. Ma olin end natuke segi jooksnud ja ei saanud algul üldse pointile pihta, aga lõpuks ikka jõudis kohale. Agility-koerana sai Remm kohe aru, mida teha, kuid aega kulus küll natuke sellele, et ta jäi tunnelisse kinni eelmise koera jaoks sinna pillutatud maiuseid sööma.

Aga pika jutu lõpetuseks- saime 8. koha 15st ja väga hea meel on just selle üle, et kõik ülesanded läbitud saime. Hakka või uskuma, et koer hakkab suureks saama :D

Kommentaare ei ole: