neljapäev, 7. jaanuar 2010

Sügis-talv 2009

Mõtlesin, et ei kirjuta, mis vahepeal toimunud on, aga natuke ikka võiks, sest mõningaid asju ikka juhtus ka.
Oktoobris käisime näiteks BIG Match Show-l. Olime siis täiskasvanud ülepõlve koerte klassis ja kohtunikuks oli Rein Kikerpill. Remmi, kes ikka stressi läheb sellistel suurtel üritustel, suutis õnneks niivõrd kohtunikule meeldida, et kõigepealt saavutas ülepõlve sinise lindi saanud koertest 2. koha ja hiljem kolme kohtuniku otsusel sai lõpuks kõikidest sinise lindi saanud ülepõlve ja allapõlve koertest auväärt 4. koha :)
Oktoobri lõpus oli ka Sügiskoerus, kus saime enda esimese auhinnalise koha- viskevõistluse teise koha ehk siis Remmi on hea vinkupüüdja.
Novembri alguses oli mäkkejooksuvõistlus Keilas, kus Remmi jooksis endale kätte 3. koha keskmiste koerte klassis.
Praegu pole tükk aega kuulekuses käinud- enne ma olin haige, siis nüüd on nii palju lund jms. Aga muidu läheb seal üsna ilusasti. Jonnakust ikka esineb- pole ime, kui pool trenni on ideaalne kuulekus ja teine pool siis mingi lollitushoog, aga tegeleme sellega :P Hästi rõõmus olen selle üle, et Remmi oskab juba natuke pulka hoida, mida ma ei uskunud, et ta kunagi tegema hakkab. Aga ehk saame kunagi toomisegi selgeks sedasi.
Üks asi on veel juhtunud, see küll 2010. aastal- Remmi on nüüd 4-aastane. Uskumatu :) Minu jaoks on ta ikka veel kutsikas.
Pildil sünnipäevalaps Remmi

Kommentaare ei ole: